Besokare

tisdag 25 november 2008

Fjärdhundra

Nu är jag i Fjärdhundra. Kom hit för ett par timmar sen efter en ganska smärtfri tågresa. Med smärtfri menar jag att det gick snabbt, jag hade två säten för mig själv och en kul bok att läsa.

Hade kul med Magga idag också, min guidade tur blev dock att jag satte mig på fel spårvagn (Magga lurade mig!) och åkte runt i Norrköping. Dock var chauffören trevlig och hjälpte mig med var jag skulle hoppa av sen och så för att komma dit jag och Magga skulle mötas.
När jag kommit till rätta gick vi på stan, shoppade lite kläder och hudprodukter. Blev påhoppade av en riktigt dryg telenorförsäljare. Han skrattade när jag sa att jag hade skype och var allmänt överlägsen. Hoppas han sålde dåligt så han får dålig provision. Hah!

Nu ska jag sova. Eller något. Kolla tv kanske.

Inga kommentarer: