Besokare

söndag 9 november 2008

Söndag

Är äckligt trött idag med. Somnade visserligen runt 1 inatt men har vaknat hela morgonen. Så satans drygt.

Igår kväll var vi hos Emil och spelade tvspel igen. (Nya lördagsnöjet?) Fast jag gav upp där strax innan ett när jag kände att jag höll på att somna och spelandet gick åt helvete. Henke blev kvar där och kom hem mycket senare än mig. Jag är väl dålig på att hålla mig vaken antar jag.

Idag är sån där lagom kul dag då det är miljoner saker att göra men ingen ork till att göra dem. Men det är väl bara att bita ihop och orka. Vi ska till Henkes bror sen också, hans äldre syster är i stan och vi skulle fira fars dag eller något. Ha en trevlig fars dag på jobbet pappa!

Nu är det väl dags att samla ihop tvätten och göra lite nytta innan vi åker iväg. Det är jobbigt att bli vuxen. Men det är väl då man lär sig att vara tacksam för det föräldrarna gjorde åt en när man var liten.

1 kommentar:

Anonym sa...

sv: vi har faktiskt väldigt bra torkrum och tumlare, så det blir torrt (fast inte i vecken när de hänger i torkrummet bara... därav nya fina klädnypor).
Har du också tvätt idag, eller samlar du bara ihop den för att den ligger överallt?
Det är bra med mig, nu när jag fått bort det satans msn-viruset (peppar-peppar)! Hur är det själv?
Kramar!