Besokare

onsdag 19 november 2008

Donation och fest

Jösses vilken seg dag det har varit idag. Somnade alldeles för sent inatt och sov inte något vidare heller. Jag hatar när jag får såna här perioder.

Idag fick jag iallafall brev från donationsregistret där jag nu har tagit ställning till vad jag vill att dem ska göra med mina organ när jag dör. Det är skapligt viktigt att ta ställning i den frågan redan som ung, man kan ju alltid ändra sig när man blir äldre sen. Men hursom så borde ju alla anmäla sig så att nära och kära inte behöver ta ställning i frågan ifall man skulle dö.
Kom också på att jag måste ta och skaffa mig en jävla försäkring, har ingen just nu och det är ju inte vidare smart av mig, för tänk, något kan hända. Jag är nog lite paranoid. Men det är väl för allas vårt bästa ( i min närhet) som jag borde ta och skaffa en försäkring. En till sak att behöva betala för.


Ikväll ska vi på telecomcityfesten (tror jag ska med, det är struligt just nu) , förra året blev jag alldeles för full för mitt eget bästa så i år ska jag ta det lugnt iallafall om jag kommer dit. Som tur är så är festen bara ett par gator härifrån så det blir inga problem när man ska ta sig hem inatt iallafall.

Fan vad jag är hungrig nu. Henke borde komma hem snart så att vi kan äta. Det enda jag har ätit idag är havregrynsgröt till frukost (jag har lärt mig hur man gör det i microvågsugnen!) så min mage börjar vända sig ut och in nu, och jag känner hur jag bara blir grinigare. Jag är inget rolig alls när jag är hungrig. Fast det är väl knappast något nytt. Hah

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skrev in mig för donation förra året har jag för mig :) (Undrar var de papprerna är någonstans...?)
Haha. Jag måste inget annat än att hålla med, du är inge kul när du är hungrig ^^) Men jag tycker om dig ändå <3 Hihi.
Kraaaam