Besokare

onsdag 5 november 2008

Whawha

Spännande hur pigg jag känner mig fast min brist på sömn inatt. Kanske sover för mycket. Eller, det vet jag att jag gör men jaja.
Måste åka till blodgivningen imorgon kom jag på. Det är strul med mitt blod. Jag undrar vad jag har för ovanlig sjukdom. HIV är det ju inte.

Börjar bli hungrig nu. Men har ingen jävla aning om vad som ska lagas för mat ikväll. Dessutom måste jag väl diska också innan jag börjar laga mat. Köket är inte längre det renaste rummet i denna lägenhet. Det är faktiskt gästrummet. Sorgligt.

Mina fonder ligger på plus nu. Spännande. Undrar hur länge det håller. Jag undrar också hur jag ska deklarera nästa år. Vilka roliga problem jag har. I framtiden.

Äckligt hur mörkt det är ute nuförtiden. Jag ser inte ett skit i vårat vardagsrum just nu mer än datorskärmen och modemet som blinkar. Det är kolsvart. Fast problemet kan ligga i att persiennerna är neddragna. Men drar man upp dem så hjälper väl inte det så mycket heller. Återigen, vilka problem. Hah

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har läst någonstans om vuxenpoäng:
"Att vara vuxen är när man diskar efter maten i stället för att man måste diska innan man äter".
Kram