Besokare

fredag 7 november 2008

Fredag

Jaha. Nu har det hänt mycket sen jag skrev igår. Tyvär måste jag meddela att jag hittade mobilen. 3 är som en dryg jävla finne i arslet som aldrig försvinner. Skulle jag kasta mobilen i havet kan jag lova att den skulle ligga på mitt nattduksbord när jag vaknar nästa morgon. Förbannade helvetessak.

Annars så var vi ute med Henkes jobb och åt middag igår. Dem firade att det gick så bra så jag hade turen att slippa laga mat. Jag åt Entrecote och fyfan vad jävla gott det var. Allra helst då jag typ inte ätit något på hela dagen innan. Hah. Men det var trevligt över lag, en del personer (inte mig inräknat) hade en del saker att reda ut och alkoholen hjälper ju inte då. Men jag tror och hoppas att det mesta är bra nu.

Idag ska jag iallafall ta det lugnt, plugga. Det var snack om att vi ska till Emil ikväll för att spela, får se hur det blir med det.

Inga kommentarer: