Besokare

fredag 21 november 2008

Visning och äckel3

Haha, idag ska jag på lägenhetsvisning. Vem vet, jag kanske tar den och lämnar henke och kattfan, skaffar jobb här i karlskrona och blir helt galen för att jag inte har några vänner. Hahaha

Nej

Tre är lika jobbiga som vanligt. Nu har jag fått en fakturapåminnelse om att jag ska betala 250 kr som dem själva har sagt att jag inte skulle behöva betala. Förut. Jag blir galengalengalen. Fast nu har jag pratat med en person där som var trevlig och sa att han skulle ordna så att jag inte behöver betala det. Men vem vet? Vissa som jobbar där verkar ju inte ha en aning om vad dem gör. Eller så ljuger dem! Gah
Måste komma ihåg att säga upp bredbandet sen också. Fick ett datum som var de senaste jag ska säga upp skiten utan att behöva betala en extra månad.

Nästa vecka far jag uppåt iallafall. Planerar att hälsa på Magga också, frågan är om det blir på dit eller hemvägen. Vi får se vad som passar henne. Blir kul iallafall.

Inga kommentarer: