Besokare

onsdag 12 november 2008

Onsdag

Henke är i Stockholm just nu. Jag är lagom avundsjuk, trots att han kommer hem igen ikväll. Hade vi haft råd hade jag kunnat åka med och åka hem över dagen. Men nej, jag är arbetslös. Fan vad det suger. Men så är det ibland. Jag funderar att åka upp om ett par veckor. Vill vara där lite innan Simon drar till USA på obestämd tid. Det är jag också avundsjuk på. Haha

Annars så är jag fortfarande snorig. Vaknade av att jag inte kunde andas i morse. Sorgligt det vore om jag skulle dö bara för att jag är förkyld och sover med stängd mun.

Jag vill ha fredag nu. Och en snorfri näsa. Men det är väl för mycket begärt antar jag. Hah.

Förövrigt så börjar jag tröttna på det här strumpfenomenet. Jag förstår inte vart dem tar vägen. Just nu har jag två par i tvättmaskinen, det var dem enda jag hittade. Så nu måste jag köpa nya strumpor, igen! Blä

Inga kommentarer: