Besokare

torsdag 15 januari 2009

Au Pair

Jahaja. Då var det Torsdag.
Igår hade jag telefonintervju med en familj i England (eller det var mamman i familjen jag pratade med), jag tyckte det kändes bra och jag hoppas jag får jobbet. Besked får jag antingen imorgon kväll eller på lördag. Väntan är helt hopplös. Får jag jobbet så åker jag antagligen om två veckor ungefär. Man kan bara hoppas.

Egentligen vill jag inte hoppas heller för jag vet att jag kommer bli så otroligt besviken om jag inte får det. Men det är svårt att låta bli att hoppas. Ah!

Givetvis kommer jag sakna Henke en massa om jag skulle åka iväg men att komma till England och jobba har jag velat sen jag var 16. Jag kanske är egoistisk men då får det vara så. Det ändrar ju inte vad jag känner för honom.

Nu ska jag städa..som vanligt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh kul och åka iväg sådär, är det en familj du ska bo hos då eller? =) Ta hand om barnen osånt? ;P

Anonym sa...

Det verkar ju jätteroligt! Hoppas du kommer iväg :)
Åh, tack jag vet =D Längtar såå tills den kommer hem till mig :)

Anonym sa...

Hoppas du får jobbet :) sj ska jag som aupair till england nästa vecka så därför jag hamnade på din blogg :)