Besokare

torsdag 15 januari 2009

Blaha

Jag har städat en del idag. Jag är stolt. Just nu är jag även hungrig så jag väntar på att Henke ska komma hem från jobbet så jag kan sätta igång med maten.

Fick fotona idag också som jag beställde för några dagar sen. Får skaffa ett nytt fotoalbum nästa gång jag är rik. När det nu kan tänkas bli. Bilderna blev bra iallafall. Tur är väl det också med tanke på allt jävla strul det var med att få bilderna beställda. Men inte illa att bilderna blev levererade idag eftersom jag beställde dem i Tisdags kväll.

Nu ringde Henke och sa att han var på väg hem. Äntligen

Helt meningslöst inlägg egentligen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tävla om 3 fina örhängen!

Lycka till :) www.nicoticko.blogg.se

Anonym sa...

Duktig du är som har städat :)

Jag pluggar alltid sista minuten, och prestanda medsigt har det fungerat med om det är speciellt bra vet jag inte. Man stressas bara upp sig själv. Jag säger alltid att jag ska börja med saker i tid, men det blir inte så.. :/
det är roliga 'säkerhetskoder' här. Nu ska jag skriva "gless" haha