Besokare

fredag 9 januari 2009

Fredag

Rätt skönt att vara hemma i lägenheten igen. Dock sov jag hemskt dåligt inatt. Blähä

Hade vilda planer på att vara flitig och städa idag men som vanligt så har det mest blivit att jag suttit på arslet och gjort ingenting. Eller jag har faktiskt skickat iväg en jobbansökan men jag har slutat vara optimist när det gäller sånt. Snart blir jag hemmafru på riktigt, bara jag lär mig hur man ska städa först.

Dock så måste jag väl städa ur köket snart eftersom vi har ett gigantiskt bord och fyra stolar som står i hallen här. Henkes syster och hennes man var givmilda och gav oss deras gamla köksmöbler. Frågan är om det kommer få plats. Man får väl se. Annars blir det väl bara stolarna som får komma till användning. Men då är frågan om var bordet ska stå. I-landsproblem.. vad skulle man göra utan dem? Vara tacksam kanske?

Ikväll blir det bio. Changeling. Den verkar sevärd och att Angelina är med gör ju inte mig något. Även om hon är så jävla olik sig själv i filmen vad det verkar som. Det intrycket har jag fått ifrån reklamen. Men vem vet? Inte jag.

Nu ska det städas!

Inga kommentarer: