Besokare

söndag 11 januari 2009

Gammalt


Lite gammalt..4 år sedan. Jösses


Skolan, Danne o blondiner

Daterat: Tisdagen den 11:e januari 2005 kl 19:12







Jaha.. Då har man börjat skolan igen.. Kändes lite lätt konstigt att behöva gå upp så jävla tidigt men man lär väl vänja sig snart igen får man hoppas.. Var iaf väldigt kul att träffa Emma, Jocke, Robban o Joel igen.. Hmm...var lite kul att träffa Mathias och Hampe igen också då.. Men vi gjorde väl inget direkt i skolan.. Första lektionen så tror jag att de var tänkt att vi skulle prata med våran klassadministratör om allt de här som hänt i sydost asien.. Men de vart väl bara dom 5 första minuterarna sen var alla igång med att prata om annat i dom vanliga grupperna typ.. Jaa.. Sen så hände väl inget direkt under dagen.. Hade musik då jag försökte lära mig Wherever You Will Go med The Calling.. Men jag får se hur det kommer att gå med det.. Men har ju 6 veckor på mig att lära mig låten.. Vill fan verkligen lära mig den!

Jaa... nu är det tydligen så iaf att Robban inte ska gå på fotbollsgymnasium i någon annan stad utan tydligen ska vara kvar i Enköping.. Och det gör ju mig lite lätt nervös för jag vill verkligen börja på GUC! Så jag hoppas verkligen att jag kommer in där men nu när de verkar som att alla andra i ”gänget” ska gå på WGY blir man ju lite lätt orolig för att man själv ska hamna där..
Och apropå WGY så ska ju jag och Joel först dit nästa vecka för att hälsa på ESBD och veckan därefter för att hälsa på ESMU.. Jag tror att de kommer kännas lite fånigt där på Bild eftersom jag inte har vart där sen veckan innan Linus dumpade mig typ. Och så är de ju hans klass man ska vara med hela dagen så de känns ju lite konstigt. Men förhoppningsvis går det bra. Musik ska ju bli intressant att hälsa på eftersom jag själv inte är ett dugg intresserad av linjen utan bara följer med för Joels skull. Jaa..

Wiee..nu kom Danne in på msn.. Han är alltid kul att prata med.. *ler*

Åhfan...hade glömt att jag skrev här..har pratat en massa med Danne.. Men han lämnade precis mig.. Och Gustav skriver ju inte direkt ngt kul! AHH VAD DE E SYND OM MIG!

*suck* Just nu har mina ”älskade” syskon en diskussion i soffan om vem som är äckligast. Dom anklagar varandra alltså.. Inte lätt att ha syskon. Men skulle inte heller vilja vara utan dom.. Simon och jag har ju iaf börjat få lite kontakt med varandra igen. Vi kan ju faktiskt prata med varandra.. Otroligt.. Men inte så att vi har börjat diskutera kärleksproblem eller så. Hmm.. Jag tycker Simon borde skaffa en flickvän.. Var lite kul för några dagar sen när jag kollade på en film där de var en blondin som stod å kastade med håret. Och då fick Simon utbrott å sa att han var trött på att de jämt var blondiner de handlar om i alla filmer.. Och han har ju rätt.. Fan... Saknar den tiden då jag var blond ju.. Jaja...

Orkar inte skriva mer nu..

Puss

Inga kommentarer: