Besokare

söndag 18 januari 2009

Nervöst

Jösses vad jag känner mig nervös. Otroligt mycket som ska fixas på kort tid just nu. Tänker åka upp till mamma och pappa imorgon och stanna där ett par dagar så jag hinner hälsa på lite människor innan jag åker. Sen åker jag tillbaka hit, städar och packar och sen åker jag. Antagligen den 28e.

Börjar få såna här nojjor om att jag inte kommer passa ihop med familjen så att jag blir tvungen att åka hem efter ett par veckor. Det är läskigt. Men jag hoppas det kommer gå bra.

Idag ska det tvättas iallafall. Kul. Sen ska Henke få stå för maten ikväll också så han börjar bli van vid att laga mat igen. Hah. Annars har vi väl inga direkta planer för dagen.

Nu ska jag försöka äta frukost och se ifall jag får något i mig. Woho

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nojjor...nä d menar du inte ;) varannan tanke är: shit tänk om allt bara skiter sig! får hålla koll på varandras bloggar å se hur det går ;)

Anonym sa...

Du kan se top model via youtube. Jag kikar här, visst inte tv men man ser ju=) Puss Stina

http://se.youtube.com/watch?v=LSNvtOju768&feature=related

Till vänster där ser du alla avsnitt att välja på, där finns från avsnitt ett till final.

Obs Mcgey vinner;)