Besokare

onsdag 21 januari 2009

En vecka kvar

Om exakt en vecka, ganska exakt på tiden också så flyger jag iväg. Ett minimaliskt steg för människan, ett jätteskutt för Matilda. Hah. Drömmer konstiga drömmar om jobbet varje natt.
Har hittills idag ringt BLT och sagt upp prenumerationen på tidningen och mailat skolan också.
Ska snart lägga in annons på tradera och beställa linser för ett halvår. Mycket att göra

Ikväll flyger jag hem till Karlskrona iallafall så just nu försöker jag bara ta det lugnt och njuta av att vara på den här jävla platsen. Jösses vad jag kommer sakna min familj. Ska ringa och beställa en Fjärdhundra Special från SG snart, en av de godaste pizzorna som finns. Kanske onyttigaste också men va fan. Det skiter jag i just nu.

Resten av dagen har jag ingenting inplanerat så man får väl se vad som händer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vart ska du åka? :)

Anonym sa...

Åh va nice! :D Lycka till! Du fortsätter blogga därifrån va? :)

Anonym sa...

du får ha det så roligt på resan!

Anonym sa...

Jag tror att allt kommer gå jättebra! :)
Vad lägger du upp på tradera?
Kramar!!