Besokare

tisdag 13 januari 2009

Jaja

Runt 12 fick jag upp ögonen ordentligt.. Om det nu var någon som var intresserad av att veta det. Ikväll tar jag nog ut linserna och sen kör jag på glasögon i några dagar, sen måste jag lära mig att börja ta ut linserna på kvällarna. Som någon kommenterade så måste man låta ögonen vila. Jaja

Mitt brysselkålsberoende når nya dimensioner ikväll förövrigt. Jag ska göra brysselkålspaj! Haha. Totalt jävla ointressant egentligen men jag börjar nästan bli orolig för mig själv. Henke är bara tyst och äter. Han är väl tacksam för att han får mat. Nej, det tror jag förresten inte på. Skulle han inte ha mig skulle han äta pizza varvat med kebabtallrik och McDonalds då och då. Ibland kanske han skulle äta sina älskade fiskpinnar. Blä

Annars har jag inte gjort mycket idag sen jag fick upp ögonen ordentligt. Ätit en tallrik gröt, kollat på tv, läst ut en bok och sorterat en massa bilder som jag ska ha ut som vanliga foton. Tydligen funkar det inte att skicka in genvägar utan man måste ha originalbilderna, eller vad man ska säga. Drygt som satan är det iallafall.

Funderar på om jag ska ta bort den delen med att jag har pojkvän när jag söker som Au Pair. Om det nu liksom ska hindra folk från att vilja anställa mig. Då är det kanske bättre att jag berättar hur vi har tänkt ut det om det någon gång blir så att folk blir lite extra intresserade av mig. Jag vet inte. Svårt är det. Jag vill ha jobb! NU!

4 kommentarer:

Kickelina sa...

Mm det där med linserna, håhåjaja:-)
Brysselkålspaj hmm det får du väl bjuda pappa o farmor på sen då, vi andra i familjen avstår nog.
Hoppas verkligen du får jobb gumman håller tummarna nrä jag inte behöver dom. Kramen mamma

Anonym sa...

Gick också upp då. Så himla skönt att få sova ut:)

Anonym sa...

Jag hr köpt det på IKEA, endast 790kr:)

Anonym sa...

Du kanske skulle byta till dygnet runt linser som jag har...