Besokare

onsdag 14 januari 2009

Psykbryt

Jag är helt hispig just nu och springer runt i lägenheten och städar på ett ställe i 5 minuter innan jag springer till nästa ställe och städar där i 5 min osv.. Alltså blir inget städat. Mitt s.k "städande" varvar jag med att sitta vid datorn i några minuter också. Spännande dag. Hah
Henke borde kanske inte vara hemma ikväll, för sitt eget bästa. Jag lär inte vara så kul. Kanske kommer jag kunna beskrivas som galen. Jag vet inte. Nervös är jag iallafall.

Nu ska jag väl fortsätta "städa".

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har bara en massa tok med din mobil :( Jobbigt. Tänker på dig varje gång jag ser en försäljare ;)
Vad är du nervös för? Jobb?

sv: Ja, Zandra bor i Enköping men hon verkar ha bestämt sig för att flytta tillbaka till Kristianstad (där hon gick gym). Jag tror det skulle vara bra för henne :) Hon har massa vänner där och det verkar vara en mycket bättre stad i handikapsvänlighet.