Besokare

måndag 26 januari 2009

Måndag

Ny vecka nu. På onsdag åker jag. Just nu har jag tvättid och det betyder i princip att jag inte kan göra något annat vettigt. Har massor av kläder som verkar ha försvunnit spårlöst. Den fina kavajen jag fick av Magga har jag inte sett på jättelänge. Den vill jag ju ha med mig.

Just nu åker känslorna bergochdalbana, ena stunden är jag jättenervös, andra jätteglad, tredje får jag en massa ångest över hur det kommer att gå. Sen börjar det om igen. Jag hoppas verkligen att vi kommer fungera ihop. Att pojkarna kommer att tycka om mig. Att jag kommer kunna städa huset ordentligt och att jag kommer få vänner där.

Livet är vad man gör det till och just nu är jag för ung för att planera för långt in i framtiden. Just nu vill jag bara leva och göra det jag vill. Vara egoistisk. För sån är jag

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner verkligen igen berg-och-dalbanan innan avfärd :) Lycka till nu!