Besokare

måndag 12 januari 2009

Vanlig tråkig måndag

Ny vecka, massa skit att göra.
Snart kan jag inte längre komma på bortförklaringar till varför jag inte skulle städa så då får jag väl masa mig bort från soffan och sätta igång. Dock har jag ingen lust till att göra någonting överhuvudtaget men jag måste väl ta tag i mitt liv någon gång. Så varför skulle jag inte göra det idag?

Somnade runt 3tiden inatt, låg inne i sovrummet och såg på Golden Globe Awards. När det är direktsänd Amerikansk tv är det ju reklampaus var 10e minut och det var väl under någon sådan jag somnade. Imorse vaknade vi runt 10, Henke hade försovit sig. Det fick mig att skratta lite och somna om, skadeglädje är den sanna glädjen eller hur var det?
Gick iallafall upp vid 12 och sedan dess har jag suttit och kollat tv/datorn. Inga jobbannonser ute ännu som passar mig, förhoppningsvis kommer det senare idag. Nu ska jag ner till affären och köpa glögg, det behövs till maten ikväll. Woho

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag och Joacim städar just nu. Folk ska komma hit och ha fest. Det är bra att bestämma sånt, för då städar man :p

Sv: nä, inte jag men folk jag känner.

Anonym sa...

hehe.. lite skadeglädje är alltid roligt :P