Besokare

fredag 30 januari 2009

Friday

Ny dag. Uppenbarligen..

Gårdagen blev kul, jag och pojkarna kom rätt bra överens om jag får säga min åsikt, vilket jag får eftersom det är min blogg. Vi ritade och lekte med (körde?) hot wheels. Riktigt tuffa grejer.
Igår så fick jag det också bekräftat från 3 att mina samtal och sms kostar samma här som dom gör i Sverige så länge jag är inom 3-zonen. Det är härligt. Första gången jag tycker om 3.

Idag ska jag ge mig ut i Exeter och vandra runt litegranna. Antagligen kommer jag gå vilse men förhoppningsvis går det lite bra ändå. Jag har på mig fram till 5 innan någon kommer hem och kan börja sakna mig. Hah

På Måndag ska vi börja sätta in mig lite mer i arbetet på riktigt. Får se hur det går då.

Nu ska jag äta frukost och sen dra ut! Woho

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilse ;) kommer du ihåg din promenad till Kvarnen för ett antal år sedan?

Kram

Anonym sa...

bra att du trivs XD Är det samma tid i england som här hemma??

kram kakan XD