Besokare

torsdag 29 januari 2009

England!

Var uppe hela natten till igår. Vid 4tiden gick vi iväg till tåget och åkte med det. Strax efter 8 var vi på Kastrup. Vid 10tiden tog Henke tåget tillbaka och jag började sakna honom på en gång.
Strax efter 12 lyfte planet och kvart i 1 (brittisk tid) landade vi. Jag vimsade runt på Heathrow en stund innan jag hittade busstationen. Väntade där i över en timme och såg på en kille vars falk (eller hök) hade flugit iväg från honom för att döda en duva. Jag undrar om han fått tag på den än..
20 över 3 lämnade jag och bussen Heathrow. Jag sov större delen av resan och 20 i 7 kom jag till Exeter där Sophie och Jacob mötte mig. Vi åkte hem till huset och där väntade Isaac och Stephen på oss. Isaac och Jacob visade mig runt och sen var det dags för dom att sova.

Vi åt en sen middag sen vid 8tiden och sen satt vi bara och pratade en massa. Mitt rum här är större än min lägenhet som jag hade i Uppsala, det känns lite komiskt. Men jag ska nog lära mig att städa det.

Just nu väntar jag på att Sophie ska komma hem, så ska vi och handla och sen hämta pojkarna på skolan. Sen vet jag inte vad som väntar. Nu ska jag packa upp mina kläder iallafall.

3 kommentarer:

Kickelina sa...

Skönt o läsa att allt är bra än så länge=) Kramar mammsen

Anonym sa...

SPÄNNANDE!!! :D:D
Hoppas du har det bäst! 'Klickar' du med pojkarna (på ett fint sätt)?

Anonym sa...

Ok men då gick ju allt bra iaf :) Hur verkar familjen va? Stället? Tell meee ^^