Besokare

tisdag 27 januari 2009

Snart så!

Nu är det kväll. Jag har fortfarande inte packat klart men ska alldeles strax göra det.
Vi har bestämt att ta 04.38-tåget istället för det som går 05.38 och vi struntar i att sova inatt också. Har sovit en stund nu ikväll och sen får vi väl sova på tåget. Blir nog bra det. Har lovat Henke att han ska få äta på Burger King hela TVÅ gången imorgon, så han är lycklig.

Har fått mail ifrån familjen ikväll där dom önskar mig välkommen imorgon. Känns riktigt skönt. Otroligt nog är jag inte nervös än heller, frågan är om min hjärna är riktigt medveten om att jag ska flytta till England i ett år. Känns inte så. Men fan vad kul det ska bli. Jag hoppas bara allt går bra med resan imorgon!

Nu ska jag packa/njuta av mina sista timmar med Henke!

Inga kommentarer: