Besokare

tisdag 20 januari 2009

Tisdag

Om en timme åker jag in till Enköping. Hoppas polisen är snäll. Hah. Det måste ju gå att ordna på något sätt. Jag får panik annars. Har ingen lust att springa runt med passet varenda gång jag ska ut någonstans i England.

Här i Fjärdhundra snöar det. Och det snöar. Och snöar. Känns som bussen lär vara försenad. Det brukade den vara när jag var ung och fortfarande bodde i Fjärdhundra och det snöade. Ibland kom den inte alls. Det är svårt att leva på landet.
Ska ringa BLT idag också. Det får jag inte glömma. Vore dumt om jag fick tidningar som jag ändå inte läser.

Pappa ringde nyss och tydligen går det i värsta fall att ordna legitimationen i England men då blir det dyrare. Det vill jag slippa.

Det är så jävla stressigt nu. Helst skulle jag vilja klippa mig innan jag kommer iväg men det finns det inte pengar till. Jag skulle vilja träffa en massa kompisar innan jag kommer iväg också men när alla bor i olika delar av landet är det inte särskilt lätt. Man får väl se vad man hinner med och vad man inte hinner med. Blah

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha ALLT du skrev just lät precis som om jag skulle skrivit d sj :P haha har OCKSÅ kompisarna utspridda över Sverige å hinner inget alls mer nu :P
Men jag hann med å klippa mig i stan idag, dock så är det 16 kr kvar på kontot nu..känns mindre bra ;P