Besokare

fredag 23 januari 2009

Fredag

Idag är det en sån där dag då det är så äckligt mycket som ska hinnas med. Hur vet jag inte.

Nu är det dessutom så att jag är galet seg efter blodgivningen så man får se hur det blir med allt. Men hinner jag med för lite idag blir det för mycket i helgen och då vill jag ju egentligen bara vara med Henke och njuta av tiden tillsammans. Om 5 dagar åker jag.

Apropå när jag ska åka har jag börjar få panik på den fronten med. Det verkar ju vara så jävla struligt med tågen i landet just nu och så är det just tåg jag ska åka med till Kastrup. Vad händer om tåghelvetet stannar någonstans i Skåne på Onsdag morgon. Vad gör jag då? Blaahh.

Annars mår jag skapligt bra om man tänker på att jag har lite mindre blod i kroppen än vanligt. Ska snart äta lunch och då lär jag väl bli ganska återställd igen skulle jag tro. Ikväll ska vi äta tacos. Jag har fått för mig att man inte direkt äter sånt i England så då får jag väl passa på nu.

Nu ska jag värma mat. Och ta köttfärs ur frysen. Kul

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nä inte har det blivit nån tacos här inte ;) Ett tips ta med varma kläder å ha när du är inne för dom har kallt inomhus! Trodde inte alla hade det innan jag åkte men det verkar så :P här är 16 grader inne om man har tus ;) Hoppas allt kommer funka med resan :)

Anonym sa...

Åhh va härligt med folk som ger blod! Skulle gjort det om jag inte hade talasemi :/

Anonym sa...

Ja det måste vi verkligen! Känns för tillfället som om jag inte kommer umgås me nån i 6 mån så ;) Nä utan Internet känner man sig ju helt lost när man inte känner nån typ här :P Hoppas dom har WiFi hos din familj då!

Anonym sa...

Vilken söt blogg!

Anonym sa...

snygg blogg :)