Besokare

fredag 30 januari 2009

Dagen

Sådär. Då har nästan hela fredagen gått också. Eller ja..i Sverige har hela fredagen gått eftersom det är efter midnatt där.

Hursom. Dagen har varit riktigt bra. Gick lite vilse när jag var på stan men ingen större fara skedd. Gick vilse bara pga att jag försökte hitta en snabbare hemväg en vägen jag gått till "the city center" men lyckades inte. Får försöka hitta någon snabbare väg nästa vecka istället.
Staden verkade iallafall riktigt fin. Käkade lunch på KFC (onyttigt jag vet) och promenerade lite i butiker. Köpte en bok som verkade bra. Och fan vad många skoreor det finns här! Jag blir helt extatisk. Undrar hur många skor som kommer följa med mig tillbaka till Sverige om ett år. Hah.

När jag kom hem var det lite datorsittande innan Stephen och pojkarna kom hem. Då satt jag i köket med dom medans pojkarna åt och sen så nattade Stephen dom.
När Sophie kom hem åt vi tre middag och hade trevligt. Jag hoppas bara att dom inte tycker att jag tränger mig på dom. Lite orolig för det.

Imorgon blir det full rulle med kalaset. Ska bli kul att se hur det är, enligt Sophie är engelska kalas rätt speciella.

1 kommentar:

Kickelina sa...

Vad skönt att allt känns bra och att du bara gick "lite" vilse. Kram