Besokare

lördag 24 januari 2009

Middag

Nu har vi ätit på Nivå och jag är ruskigt mätt. Henke var dessutom väldigt modig och vågade ta något annat än den vanliga pepparsteken. Jag åt iallafall ryggbiff och fan vad gott det är. Undrar vad det kommer bli för mat sen i England. Det närmar sig så snabbt. Snart är jag där.

Annat ointressant är att jag lyckades hitta tre tröjor idag när vi var ute på stan. Vanliga tröjor utan tryck, borde passa bra när jag är med pojkarna. Hoppas dom har kompisar som har Au Pairer också. Men man får väl se.

Resten av kvällen blir iallafall lugn, vi ska väl se någon film och sen känns det som att jag iallafall kommer somna tidigt. Men man får väl se.

1 kommentar:

Anonym sa...

Rätt bra mat här hemma iaf :) utom pizzorna dom smakar inget !!! inte ens på restaurang...jag har kört biiil :S läskigt värre...