Besokare

söndag 4 januari 2009

Söndag

Nu är det Söndag och det är snö ute. Kanske inte så jätteintressant. Inte heller är det intressant att det är 12 minusgrader ute men det gör mig deprimerad. Faktiskt.

Gårdagen med Lisa var kul och den behövdes. Trots att det var ca 4-5 månader sedan vi såg sist så var det lika kul som alltid. Munnen går i ett och det blir det där snabba snacket med hundrasjuttio olika ämnen på samma gång. Ändå förstår man allt. Så är det aldrig med pojkvänner. Nog för att jag föredrar att umgås med killar framför tjejer så kan man aldrig prata så med en kille. Jag har iallafall inte hittat någon kille att snacka så med. Då är det bra att Lisa finns. Hah.
Förövrigt var vi på bio igår också. Eden Lake hette filmen som vi såg och det var en av de bästa filmerna jag sett på länge. Jag har aldrig varit med om att det varit så tyst när eftertexterna börjar som det var där igår. Kändes som alla satt i chock. Nej, filmen är absolut sevärd. Jag lär se den fler gånger i mitt liv.

Idag är den enda planen jag har hittills att gå ut och gå. Sen vet jag inte. Bara ta det lugnt antagligen. Man får väl se vad som händer. Henke har tvättid hemma om en halvtimme. Kanske borde påminna honom om den. Vi får se.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag saknar det redan, kan vi inte bara flytta hem till uppland båda två så vi kan umgås när fan vi vill!